• درباره گروه موج رسانه آرشام

تاریخچه و معرفی شرکت موج رسانه آرشام

در سال ۱۳۸۳ جمعی از جوانان پویا در زمینه انفورماتیک اقدام به راه‌اندازی کسب و کاری نمودند که خود مالک و گرداننده آن باشند. جوانانی جویای شهرت و با انگیزه بسیار که دنیایی از ناشناخته‌ها را روبروی خود داشتند و با درنظر گرفتن این موضوع شروع به فعالیت اقتصادی نموده و خود را برای مقابله با مسائل پیش رو آماده کردند.

پس از مدتی با گذشت از موانعی چند و با کسب تجارب بسیار، هرکدام شاخه‌ای از علوم کامپیوتر را پیش گرفته و با حمایت یکدیگر اقدام به ثبت و احداث شرکت‌های مختلف با زمینه فعالیت‌های مختلف نمودند. یکی از این افراد جناب آقای مهندس محمدرضا احمدی موسس و بنیانگذار شرکت موج رسانه آرشام بود که در آبانماه سال ۱۳۸۸ این شرکت را با سرمایه اولیه ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به ثبت رساند.

ایشان نوع شرکت را سهامی انتخاب نمود زیرا افقی بلند و آینده‌ای بسیار روشن را برای این شرکت درنظر گرفته بود و تفکر یک هلدینگ بزرگ را در سر داشت.

درباره موج رسانه آرشام

خدمات و ماموریت ما

طبق پیش‌بینی موسس شرکت پس از گذشت چند سال گروه موج رسانه آرشام دارای چند زمینه فعالیت در علوم شبکه گردید؛ که از آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات اینترنت Dial Up
  • اینترنت پرسرعت ADSL
  • اینترنت پرسرعت بی سیم (Wireless)
  • ارتباطات اینترانت بین شهری و درون شهری
  • خدمات انتقال خط تلفن روی بستر شبکه و اینترنت (VIOP)
  • راه‌اندازی سرورهای تلفن هوشمند
  • نصب و راه‌اندازی سیستم های امنیتی مداربسته و مدارباز به همراه انتقال تصویر
  • میزبانی فضای مجازی (هاست) و دامین
  • و خدمات گسترده دیگر در زمینه Network و شبکه‌های کامپیوتری

پیشرفت‌های اخیر موج رسانه آرشام

هم اکنون با گسترش فعالیت‌های شرکت و نیاز به تامین تجهیزات شبکه گروه موج رسانه آرشام اقدام به تاسیس واحد تهیه تجهیزات بصورت عمده نموده تا علاوه بر مرتفع کردن نیاز شرکت به جهت اجرای پروژه‌های جاری، با فروش تجهیزات شبکه بصورت مجزا از این حیث نیز بهره جوید.

گروه موج رسانه آرشام پس از ثبات خدمات خود در زمینه شبکه و اینترنت، اقدام به پرورش واحدهای مهندسی در زمینه طراحی نرم‌افزارهای کاربردی تحت ویندوز و تحت وب، طراحی سایت‌های اینترنتی، برنامه نویسی الکترونیک تراشه‌های هوشمند و طراحی و ساخت مدارها و بردهای PCB، اقدام به گسترش فعالیت خود نموده و تاکنون پروژه‌های بزرگی را در این نوع خدمات به اتمام رسانیده است.

از آنجاکه در تمام زمینه‌های فعالیت شرکت، موضوع برق و الکترونیک یکی از عوامل مهم و حیاتی بوده است و ضعف و ایراد در این موضوع باعث خدشه دار شدن و زیر سوال رفتن تمامی پروژه میشده، گروه موج رسانه آرشام با احداث واحد برق و قدرت در این زمینه نیز خودکفا شده و درحال حاضر توانایی مشاوره و اجرای انواع پروژه‌های حفاظت الکترونیکی، امنیت و پایداری برق، در انواع زمینه‌های فعالیت خود را دارد.

اولین اجلاس فرصتهای مدیریتی و کارآفرینی

اولین اجلاس فرصتهای مدیریتی و کارآفرینی

شهریور ماه ۱۳۹۶ - مشهد مقدس
کنفرانس ملی مدیریت راهبردی و فروش فوق حرفه‌ای

کنفرانس ملی مدیریت راهبردی و فروش فوق حرفه‌ای

دی ماه ۱۳۹۶ - مشهد مقدس
اجلاس سراسری تعهد به کیفیت (همایش چهره‌های ماندگار)

اجلاس سراسری تعهد به کیفیت (همایش چهره‌های ماندگار)

اسفند ماه ۱۳۹۶ - تهران